Pokud je to krátkodobá záležitost chvíli vyčkejte – většina domácích linek není garantovaná a chvílkové přetížení je možné. Také občas dochází k přetížení linek mimo naši síť, což nemůžeme přímo ovlivnit. Pokud se problém opakuje nebo je trvalý, zkontrolujte prosím svůj počítač na přítomnost virů a stav Vašeho operačního systému. Tyto problémy jsou častou příčinou „vizuálního“ zpomalení připojení. Návod naleznete v dokumentu „Jak správně měřit rychlost internetu“. Jestliže je na Vaší straně vše v pořádku, došlo pravděpodobně k technické závadě a proto kontaktujte naši hotline.
Pokud máte Wifi router, vytáhněte jej z napájení a opět zapojte. Pokud toto nepomůže nebo máte připojení po kabelu kontaktujte naši zákaznickou linku.
U nových linek můžeme tuto závadu diagnostikovat na dálku. Ponechte tedy wifi router zapojený v napájení a kontaktujte naši zákaznickou linku, kde Vám poradíme co dál.
Vytáhněte SET-TOP BOX z napájení a opět zapojte. Pokud toto nepomůže kontaktujte naši zákaznickou linku.
Cena dopravy se účtuje paušálně při každém výjezdu. Práce technika se účtuje v intervalu 30 minut podle typu závady. Konkrétní ceny najdete v ceníku v záložce Dokumenty.
V rámci poskytování připojení k Internetu umožňujeme připojení kabelem jednoho až dvou počítačů. Přes námi poskytnutý WIFI router připojíte neomezeně mnoho zařízení (tablet, notebook, telefon).
Potřebujete veřejnou IP adresu (viz. výše). Pokud máte vyšší nároky, spojte se s naším zákaznickým oddělením, tel. 355 366 355.
Tato služba je pro domácí uživatele zpoplatněna. Objednat si ji můžete na naší hotline 355 366 355. Je poskytována na bázi překladu adres (NAT – Network Address Translation) 1:1.